søndag 11. november 2012

Trening i dag ?? Neeeeeeh ...

Nei blei ikke trening i dag, vondt i magen. Noen ganger så banner jeg meg over at jeg måtte bli jente, så jeg slapp dette. Hadde det fint i bursdag i går, bare synd at jeg blei sånn pluttselig dårlig, jeg var ikke så full.

Hadde det ikke hvert for at jeg er litt sånn gal fra før av, så hadde nok gubben reagert nå. Men han vant til at jeg er litt uten for det "normale" noen ganger, men han sitter nok i kjelleren og tenker sitt. Julemusikk på fullguffe i starten av november ! Jaja ..  Butikkene var tidligere ute med julemat og julepynt før jeg startet julemusikk listen min på spotify ...

Jeg fikk meg en liten få tur da, siden jeg var en tur hos ei venninne som er nesten nabo, og gikk til henne. Så fikk sån 100 m gå tur .. YES!! Flink er jeg ..

Håper alle har hatt en fin helg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar