torsdag 8. november 2012

Dag 1, del 2

Da har jeg hvert på treningstudio/rommet. For en glede :D Jeg har aldri hatt såå mye selskap ved trening før, fikk skikkelig vist hva jeg duger til, Oky da, jeg var faktisk alene, nesten litt skummelt. Det var helt mørkt når jeg kom inn der og viste ikke om jeg skulle tørre å skru på lysen i frykt for hva som kunne skje. Det skjedde ingen ting spennende. Jeg reiv av meg joggebuksa, jeg hadde treningstigths under, så ingen trening i undertøyet altså.  Men det var utrolig deilig å trene. Jeg må innrømme det, humøret har hvert skikkelig på bånn i dag, kjempe irritert. Men det hjalp å trene. Sett en film en gang, vet ikke om det er sant sant da, siden filmen heter lovelig blond, men uansett settningen er slikt da : Exercise gives you endorphins, endorphins makes you happy !!! BIG SMILE liksom... 

Jeg begynte med 5 min på sykkel, det klarer jeg kjempe bra, for sykling er jeg vant med. Jeg blei skikkelig varm hvertfall, skal ikke så mye til før jeg svetter, puster og peser.   

begynte på aparatene som står der på rad og rekke, en etter en tok jeg med glans. Nesten så jeg føler bare musklene vokser når jeg holdt på, jeg er sikkert sånn 00000000000000,01% sterkere nå. Altså lik 0 mere sterk :p Men det viktigste er hva man føler, ikke hva som er virkeligheten.  

Jeg tok sånn ca 12 X 3 på aparatene . Sluttet med å sykle i 1 min, da var jeg sikker på at jeg skulle døøøø, og følte meg kjempe sprek. Verste av alt da, er at det jeg ikke lengere da var alene, men en kar med tattooveringer og de musklene hadde kommet inn. Greia var at han trente ikke, nei han vakset kontorene der, herregud, om jeg kan bli sånn av å vaske kontorer tror jeg at jeg heller skal søke en vaske jobb :p  

Jeg spiste middag sånn 1,5 time ca før jeg trente, kylling ALA MEG ! Knall godt, burde prøve, bare ala DEG ! .   

Etter en stor fornøyd treningsøkt, var det  å få på seg fillene igjen, og traske hjem, innom butikken, kjøpte jeg en sånn etter treningsdrikk på rema1000 , YT heter det, melk og kakao, etter jeg drakk den kom jeg på at jeg tåler ikke melk, har jeg sagt jeg er litt sånn dement ? Men det gikk faktisk bra, så kanskje det ikke er så ille lengere som det var.. Den var hvertfall GOD .  

Svett og jævlig jeg var når jeg kom hjem, så jeg frem til å hoppe i en varm dusj, dere leste varmt. Men desverre hadde den "BEDRE" halvdelen i huset dusjet før meg, så det blei en frisk dusj, men jeg lukter bedre hvertfall og fikk vasket meg. Så det var dem VARME dusjen etter treningen. 

Jeg glemte å si at jeg tøyet ut en del etter den 1 min på sykkelen, men siden jeg ikke kan huske sist jeg trente, så gleder jeg meg ikke til morgen dagen.  Om noen ser en gås i morgen med langt mørkebrunt hår, fortvil ikke. Det er bare meg :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar