fredag 9. november 2012

Lettbrus .......

Dette gjør lettbrus med kroppen din  

Jeg innrømmer det, jeg svak for pepsimax altså, eneste brusen jeg drikker egentlig. Avhengig heter det, og det sitter i hode . Skal jeg ha et veddemål med meg selv, for dette funker ikke med noen andre, for ingen tror jeg klarer det uanset. Jeg har 1 1/2 flakse igjen, disse skal holde hele helgen, så skal vi ikke kjøpe mere pepsi max. Vann og alt annet er jo sååååååååååå mye bedre, farris osv .  Prøver å overbevise en totalt avhengig pepsimax bruker er vel som å overbevise at det en gang blir fred i midt østen. . Men Oky, jeg utfordrer meg selv. En gang for alle, kjempe i mot, så skal vi se at jeg VINNER!!!


For dette er ikke godt !!!
<--------------------------------------------















Bildeadresse:http://www.spice.no/images/large/539.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar