lørdag 10. november 2012

Dag 3, dag 2 i trening

I dag er det Løøøøøøørdag !! Jeg la meg tidlig i går, så hadde på vekke klokken på 9. Orker ikke ligge for lenge da bare stivner jeg forferdelig og det hadde jeg, ligget litt gæli i natt. Resultaten var en hope pine og stiv nakke. ÆSJ . jeg som skulle til byen og trene i dag. Jaja, men faen heller .. Jeg dro til byen, fant ikke et eneste klesplass jeg likte .. Sæær ? Kanskje, tror jeg må til annen by å shoppe snart, for her i byen finnes det ikke klær for meg .... Jeg bare tror det sikkert,  og jeg hater shopping så sikkert derfor jeg ikke fant noe.  

Kom hjem uten noe, slappet av litt. Så tenkte jeg faen heller. På med treningstøyet. Varmet opp 10 min på sykkel, hode dundra nesten og musikken i ørene var forferdelig idag. Men musikker skal man ha på for det. Tok bare en økt med 12 repitasjoner på vær, gikk to ganger over balanse matten for å trene de små musklene.  Hjem og en dusj. 
Men jeg må si det hjalp, fikk løsnet på nakken etter trening og ikke minst, bedre i hode.

Nå er det snart mat å få laget av meg, det blir løvstek, chips og bearneise saus.

Min søster er her i dag, og hun har fått gleder av å være barnevakt i kveld, jeg og gubben skal ut sammen for første gang på tjaaa.. Husker ikke jeg :p ;) ..

Jeg satser på en treningøkt i morgen også, siden denne blei redusert, om jeg ikke venter til Mandag, trener annen hver dag, men siden denne blei dårlig, så muligens jeg tar en liten i morgen også, og en satser på en skikkelig en på mandag ...


Muligesn jeg tar bare sykkelen i stuen og sykler meg en "tur"  ..

Ha en fin helg alle smamen :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar