tirsdag 20. november 2012

Nytt treningsopplegg :)

Var nede å fikk litt veiledning i dag, så fikk trent litt. Drar ned i kveld igjen :) . Men opplegger er nå :
10 min rolig sykkling
Intervall på romaskin 30 sekunder fort, så 30 skunder rolig, sånn så lenge jeg føler jeg orker. 
Så skal jeg ta knebøy, pga stivhet i ankler så skall jeg stå på noen vekter med helene. Prøve meg å stå på pute som gir litt balanser trening.
Så er det aparater 10X3 med ca 1 min hvile mellom hver økt :) . Fått litt mere hvem jeg burde ta, og hvem jeg kan liksom gi beng i som jeg ikke trenger.


Detter er det planken, prøve 15 sekunder X3 , det skal jeg gjør hver dag, uten om når jeg trener også. Burde prøve, det er veldig god trening for rygg og mage. 









Dette tror jeg blir bra, etter 4 uker skal vi gå gjennom igjen, for evnt å øke noe, øke tyngden på ting.  Fant hvertfall ut hvorfor knebøy har hvert et rent helvette og jeg har enten detti på rævva, eller verken kommet ned heller opp . Skikkelig Knoll og Tott opplegg, men nå funker det supert :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar