tirsdag 20. november 2012

Oppdatering

Jeg fikk treng sist Torsdag, i helgen var det oslo og møter, hjemme igjen på søndag.  Jeg rakk til og med litt shopping i oslo,
<---- nye skoooo  .. Kule, ikke sant ??


Jeg var på vekta til morgen i dag, og - 1 kg .. Juhu . Og ikke fått trent så mye i det siste som ønsket heller. Men i dag skal jeg ned å trene igjen .

Dagen i dag startet med å følge guttungen på skolen, så får meg en grei gå tur der om morgen :D ..

Dagen i dag startet med et halv beger vanilje kesam og nesten en hel banan. Etter trening i dag :) Til middag i dag blir det hjemme laget pita brød og kylling med salat osv. :D nammis.

Jeg bruker denne oppskriften her : http://smakebiten.com/2011/03/25/grove-pitabrod-med-spelt/    . Knall gode blir dem.


Ha en fin uke alle sammen :D . Jeg skal trene i morgen også, pga lite treningsmulighet frem til mandag igjen . Hektisk hektisk... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar