onsdag 14. november 2012

Dobbel hvile dag ... Trøtt.no

Det skulle stått noe annet der vettu. Dag 7 og dag 4 i trening. Vi forsov oss noe veldig i dag. Sånn en time ca :p .. Mor var trøtt og få folk ut av sengene sine var ikke lett heller :p . Men kom oss av gårde og fikk fulgt barnet på skolen :) gikk hjem igjen så blei sånn 3,4 km ca det :) Innom å handlet litt smått.

Tenkte skal jeg ta treningen nå på dagen. eller senere. Men så smalt det litt i korsryggen/hofta mi te påhøyre side.. Så paint at jeg måtte smøre med ibyx og ta en pandil, frøs litt også, så ver 11 tiden ruller jeg meg rundt med et bedre og sovna plent på sofaen til 13:30 da kledde jeg på meg for å treffe min sønn på veien , igjen en tur på butikken ..  Blir dyrt med det butikken hele tiden. :p Kjøper vi trenger. Men tenker deg en sliten 9 åring på slep, en litt grinene trøtt mor. Mamma kan jeg få det, jeg vil hade . Jaja. Kom og sortere. Ikke øfr helgen, ikke før helgen. Ingen ting føøøøøøøøøøør helgen ville han på butikken. 

Jeg har gått ca 5 km i dag d :)

Maten minjeg har spise dag er. :

 froksost , litt sen dog -  Spelt lompe, kremost med slike urter og litt salat kylling, tomats og agurk i,

Så tenker jeg å unne meg en film. ÅÅåå jeg gled neg til jul jeg, så satte på julenissen. Jeg rakk å sovne før han blei noe nisse han faren på filmen

Når jeg våknet tok jeg det det samme som frokost + litt protein shak :)

Gikk i møte med guttungen som var på vei hjem. 

..

Hjmemme i gjenn satt jeg deig til hamburger brøder med spelt. Interessert i oppskrif ?, men si i fra om du vil ha. de ser gode ut ikke sant ??
<-----

alle likte dem hvertfall. det og hjemme laget karbonaden med karbonadedeig et egg og ikke minst krydder.









Ha en god natt alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar