torsdag 8. november 2012

Dag 1.

Dag 1 ja, dag en i hva? Et nytt liv kanskje ? . Et nytt liv kan man jo få på mange måter, spørs hvordan man ser på det :) .

I dag startet jeg dagen med en frokost bestående av 2 egg, løk og litt majones. Hadde en skive igjen av et kalkun pålegg, så åt den også :) .
Etter frokost, så tok jeg øvelsene mine på gulvet, jeg liker meg på gulveeeeeeeeeeeeeeet.

Gjerne i sånne blogger så skal man vel si noe om seg selv, ikke så mye å si her tror jeg ? Jeg er 28 år,  jeg har gått over til å være 28 1/2 år, snart i sin beste alder nå. Jeg har et barn og det  blir med det, han er 9 år, min lykkestjerne. Jeg er gift med en som støtter meg 110% i det jeg vil og gjør. Og kunne ikke hvert for uten han. Han er min bestevenn i tillegg til at han er flott far til sønnen våres osv.
Jeg er hjerteoperert, jepp 3 ganger, med litt store oprasjoner. Første gangen 8 uker, 2 gangen 9 mnd , så i 2009, jeg husker ikke hvor gamel jeg var da. Er det alderen som setter inn ? Nei, tror vi kaller det fibrotåka, alt er som normalt. Ja som nevnt, fibrotåka, jeg har altså fibromyalgi, og det er faktisk rett og slett VONDT . Men med trening, eta riktig og variabelt tror jeg at jeg kan bli litt bedre, kanskje mindre smerter. Tidlig demens har jeg uansett, den blir jeg nok ikke kvitt.

Jeg er så heldig at jeg er medlem av en flott forening, VMH- Foreningen voksne med medfødt hjertefeil. Der sitter jeg som nestleder i regio sør, og 2. nestleder i landsstyret . Det er bare å trykke på det er det BLÅTT, ikke farlig jeg lover. Hadde blitt glad om du ville blitt støttemedlem. vi trenger slike som deg som kan støtte oss. Bare om du vil, jeg tvinger ingen.

Jeg meldte meg inn i går i et lite treningssenter for slike skrøplinger som meg, der er det nok mest pensjonist, passer meg yppelig som knapt kan løfte 1,5 l med brus, når den er nesten tom. HAHA. Jeg tulla. Men jeg er ikke så sterk, men det skal vi snart bli 2 om.  Jeg er ikke så stor da jeg er 157cm og jeg veier Biiiiiip, ikke vesentlig ? Jeg er ikke tykk, men ikke tynn. Jeg har kraftig beinbygging, også har jeg et slikt håndtak på magen, den må vi nesten få vekk. Du skal slippe å se den, ENDA ... 

Jeg skal også utredes for ME, jeg har perioder jeg blir veldig dårlig, så kan fort hende det blir et et sånn faen helvettes innlegg fordi jeg ikke klarer å gjøre noe, men nå er jeg bedre, og håper på det beste :D . jeg er veldig sånn stå på jente, egnetlig. Og jeg vet hva jeg skal bli når jeg blir stor, bare ikke blitt så stor enda.

Nå skal jeg slippe å plage dere, i ettermiddag første timen på senteret, så kommer vel et innlegg fra meg i kveld også, sånn .. I'll be back


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar